۱۳۹۰/۰۳/۱۶

خانم معلم اعتراض دارم ...

دماغ بریده یک دختر افغان بر سینه ی مجله تایم  .عکس برای من عجیب و غم انگیز بود ان را برای  دوستان دیگر در وبلاگ گذاشتم . دقایقی بعد  خانم معلم  نمی دانم  کدام خانم معلم !؟ نظر گذاشت که :
به اونا چه ؟ ....خیلی بلدن درست کنن برن گدا گشنه های کشور خودشون رو سر وسامون بدن ..عجبا
برای من کامنت این خانم معلم عجیب بود در نظر داشتم که بعد از شنیدن اهنگی از محمد نوری برایش توضیحی بنویسم  که شیرزاد عبدالهی  کامنت کذاشته بود که :  
 خانم معلم محترم !

با عرض معذرت به نظر شما انتقاد دارم. غربی ها خوبند یا بد. ربطی به وحشیگری طالبان ندارد.گداگشته دارند اما در غرب خانواده شوهر دماغ و گوش عروسشان را نمی برندو اگر اینکار را بکنند مجازات می شوند.

تو ی خاورمیانه مردان خودشون را مالک روح و بدن همسر و خواهر و دختر و عروس خود می دانند. تازه بعضی ها خود را مالک دختر عمو و دختر خاله و دختر همسایه هم می دانند. این یعنی تعصب و توهین به زنان که بلانسبت خودشان شعور ندارند.

این عکس احتمالا مربوط به دوره حاکمیت طالبان است. طالبان مدارس دخترانه را تعطیل کردند. زنان شاغل را خانه نشین کردند. بیرون آمدن زن بدون مرد از خانه جرم بود.اصلا زن بودن جرم بود. جای زن پستوی خانه بود.

همین الان مدارس دخترانه در افغانستان و پاکستان را بمب می گذارند. به صورت دختران دانش آموز در راه مدرسه اسید می پاشند. توی مسجد بمب منفجر می کنند و زن را نجس و شیطان می دانند و متاسفانه همه این جنایت ها را به نام اسلام انجام می دهند.

لطفا کتاب "بادبادک باز" نوشته خالد حسینی نویسنده افغان در باره دوره حاکمیت طالبان مطالعه فرمایید. مو بر تن آدم راست می شود.

جامعه غربی هم هزار تا ایراد دارد. مدینه فاضله که نیست. اما برشمردن ایرادهای آنها جنایات طالبان و القاعده را توجیه نمی کند
.
 تانظر شما چه باشد  . .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر