۱۳۸۹/۰۲/۱۷

سلام آقای وزیر عیدت مبارک !

اقای وزیر اگر چه کمی دیر است اما در هر حال عیدت مبارک نمی دانم شما هم به سفر رفته اید ویا اینکه این روز ها در کجا اسکان داده شده اید؟ اما خاطر شریف می رسانم معلمهایت امسال هم در حالی به سفر های نوروزی رفتنند که به بهانه دریافت سفر کارت تیتر یک روزنامه ها تبدیل شده بودند . سفر کارت هایی که حتی جنابعالی به پر از هیچ بودنشان برای معلمان اگاه شده و تنها بهانه ای شد برای تبلیغات رسانه ای متولیان امر گردشگری و ایرانگردی و منصوبین جنابعالی در امور رفاهی معلمان .

اقای وزیر امسال هم معلم ها در حالی به سفر های نوروزی رفتنند که بار ها از تشکیل ستاد های اسکان فر هگیان و امادگی کامل ستاد ها یتان جهت ارائه تسهیلات رفاهی به فرهنگیان با انها سخن ها گفته بودید . اما به اطلاع می رساند امسال هم انکه گره از مشکلات معلمانت برداشت نه ستاد های اسکان که باز هم چادر هایشان بود . آقای وزیر ایا می دانید معلم ها به هنگام مراجعه به اماکن رفاهی ارگان ها و نهادها و سازمانهای دیگر با اختصاصی بودن ان مواجه می شدند و به هنگام مراجعه به ستاد های اسکان شما هم با سیاست همگانی بودن و پر بودن کلاسهای درس خشک و خالی و محروم ماندن از مجاورت نوروزی در کنار میز و نیمکت های جمع شده در ته کلاس مواجه می شدند ؟ اقای وزیر معلمهایت می پرسند چرا مسولان آموزش وپرورش تفاوت یک گردشگر فرهنگی و غیر فرهنگی را تنها در تخفیف ریالی لحاظ می کنند و اگر به تعبیر برخی از مسولان این امر به دلیل دستور استانداران است چرا این دستور وزارت کشور از طرف سایر نهاد ها ارگان ها و ساز مان ها اجرا نمی شود و فقط اموزش وپرورش به واسطه مصلحت اندیشی همکاران شما در استانها گوشت نذری و قربانی شده است ؟؟



اقای وزیر عیدت مبارک اما دریافت ۳۰۰۰تومان از یک معلم و دادن یک مجوز جهت برپا داشتن چادر در حیاط مدرسه نیاز به ستاد و امادگی و مصاحبه های گو ناگون و سامانه اینترنتی ندارد و حتما شما هم قبول دارید که این تنها وهن معلمی و اهانتی نا بخشودنی است !
اقای وزیر راستی جایی خواندم حسب دستور مقام عالی وزارت کلیه فر هنگیان از تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه ها بر خوردار شده و یک وعده غذایی میهمان وزیر می باشند . گر چه اقدام خوب و پسندیده ای بوده است اما کاش بودید و می دیدید که میهمانی شما برای معلمان چگونه به دلیل اصرار بر توزیع در مدرسه و نه صرف غذا در رستوران طرف قرارداد با چه نابسامانی همراه می شد .
اقای وزیر عیدت مبارک در این روز های اغازین سال قصد نا دیده گرفتن خدمات را ندارم که خوب می دانم اسکان و جلب نظر یک خانواده خسته از جاده وسفر کار دشوار وسختی است . و تشکیل سامانه پذیرش اینترنتی کاهش مدت انتظار برای پذیرش تاکید وتوصیه به رعایت ادب و اخلاق و تخفیف ۵۰ درصدی و یک و وعده میهمان وزیر بودن همه و همه خوب است و ممنون . اما قبول کنید بعد از گذشت سالها تجربه داشتن ستاد اسکان جدی شدن این امر در پذیرش فرهنگیان مسافر به معلمت حق بدهید از شما ودوستانتان انتظار بیشتر ی داشته باشم و به شما صادقانه بگویم که میان انتظار معلمانت و تلاش همکارانت در فراهم ساختن حداقل ها فاصله زیادی وجود دارد . اقای وزیر کاش شما هم با خانواده یک شب به ستاد های اسکان بروید و در مدرسه بخوابید بدون تردید این کار میتواند کمک زیادی در پر کردن این شکاف و ارائه طرحی نو در امر ارائه تسهیلات سفر به معلمانت داشته باشد .

آقای وزیر مرا ببخشید وبازهم عیدت مبارک



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر